کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316506 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدیرعامل فیس‌بوک مستقیماً به خود اوباما شکایت کرد

به گزارش سافت‌گذر ؛ شاید بین کاربران اینترنت حتی یک نفر هم نباشد که از سیاست‌های دولتش درباره اینترنت رضایت کامل داشته باشد، اما وقتی فردی مثل مدیرعامل فیس‌بوک لب به شکایت علنی بگشاید، معلوم می‌شود وضع خیلی وخیم شده است.

 

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیس‌بوک معتقد است آژانس امنیت ملی آمریکا در اقدامات نظارتی خود پا را از گلیمش فراتر گذاشته است، اما روز پنج‌شنبه زاکربرگ اعلام کرد که این شکایت خود را مستقیماً به رئیس‌جمهور آمریکا برده است.

رئیس فیس‌بوک شخصاً با رئیس‌جمهور تماس گرفت، اما به این هم قانع نشد و ماجرا را به صفحه فیس‌بوک خود هم کشاند: «من با رئیس‌جمهور اوباما تماس گرفتم تا نارضایتی خود را درباره آسیبی نشان دهم که دولت دارد به آینده همه ما وارد می‌کند. متأسفانه به نظر می‌رسد اصلاحات واقعی و کامل مدت زیادی به طول خواهد کشید.»

این پست زاکربرگ یک روز پس از آن منتشر شد که «ادوارد اسنودن» افشاگر آمریکایی افشا کرد که آژانس امنیت ملی از سیستمی خودکار به نام «توربین» برای هک میلیون‌ها رایانه استفاده می‌کند. سایت «اینترسپت» گزارش می‌دهد که این آژانس حتی خود را به جای یک سرور تقلبی فیس‌بوک هم جا زده تا بتواند رایانه یکی از کاربران را آلوده کند.

مدیرعامل فیس‌بوک در صفحه خود نوشت کمپانی فیس‌بوک بخش عمده تمرکزش را روی ایمن کردن شبکه خود و تلاش برای تشخیص نقاط ضعف شبکه‌های سرویس‌های دیگر می‌گذارد چون می‌خواهد «اینترنت را قوی نگه دارد.» در حالی که دولت دارد همه این تلاش‌ها را تضعیف می‌کند.

زاکربرگ می‌نویسد: «بسیار گیج و خسته شده‌ام از گزارش‌های متعدد درباره رفتار دولت آمریکا. مهندسین ما که خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کنند تا امنیت را بهبود دهند، تصور ما این است که داریم شما را از مجرمین حفظ می‌کنیم نه دولت خودمان.» مدیرعامل فیس‌بوک از تابستان سال گذشته که اسنودن فعالیت‌های مخفی نظارتی و جمع‌آوری داده آژانس امنیت ملی را افشا کرده، بارها این آژانس را سرزنش کرده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ متن کامل پست فیس‌بوک زاکربرگ در پایین آمده است:

در حالی که دنیا پیچیده تر می‌شود و دولت‌ها همه جا در حال تقلا هستند، اعتماد به اینترنت امروز از هر زمان دیگری مهم‌تر است.

اینترنت فشای مشترک ماست. به ما کمک می‌کند متصل شویم. فرصت‌ها را گسترش می‌دهد. ما را قادر به یادگیری می‌کند. به ما صدا می‌دهد. ما را با هم قوی‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

برای قوی نگه داشتن اینترنت باید آن را ایمن نگه داریم. برای همین است که ما در فیس‌بوک انرژی زیادی صرف ایمن‌تر کردن سرویس‌هایمان و کل اینترنت می‌کنیم. ما ارتباطات را رمزگذاری می‌کنیم، از پروتکل‌های ایمن برای ترافیک استفاده می‌کنیم، مردم را تشویق می‌کنیم برای امنیت حساب‌هایشان از روش‌های چندفاکتوری استفاده کنند، و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به حل مشکلاتی که در سرویس‌های دیگران پیدا کرده‌ایم هم کمک کنیم.

اینترنت برای آن به کار خود ادامه می‌دهد که اکثر مردم و کمپانی‌های دیگر هم مثل ما همین کار را می‌کنند. ما با هم همکاری می‌کنیم تا این فضای امن را بسازیم و فضای مشترک خود را برای دنیا از این هم بهتر کنیم.

به همین دلیل است که بسیار گیج و خسته شده‌ام از گزارش‌های متعدد درباره رفتار دولت آمریکا. مهندسین ما که خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کنند تا امنیت را بهبود دهند، تصور ما این است که داریم شما را از مجرمین حفظ می‌کنیم نه دولت خودمان.

دولت آمریکا باید برای اینترنت یک حامی باشد نه یک تهدید. باید درباره آن‌چه انجام می‌دهند بسیار شفاف‌تر باشند، والا مردم بدترین فکرها را خواهند کرد.

من با رئیس‌جمهور اوباما تماس گرفتم تا نارضایتی خود را درباره آسیبی نشان دهم که دولت دارد به آینده همه ما وارد می‌کند. متأسفانه به نظر می‌رسد اصلاحات واقعی و کامل مدت زیادی به طول خواهد کشید.

بنابراین به ما بستگی دارد، همه ما، که اینترنت آن چیزی کنیم که می‌خواهیم. با هم می‌توانیم فضایی بسازیم که بهتر و برای دنیا مهم‌تر از امروز باشد، اما همچنین ایمن باشد. من متعهد هستم که چنین چیزی را بسازم و می‌توانید روی فیس‌بوک حساب کنید که سهم خود را انجام دهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19913 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/12/26 تعداد مشاهده: 1456
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

نسیم 1392/12/26 17:44
ایران هم یک اسنودن لازم دارهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet